dimarts, 16 de desembre del 2008

5- TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ


Bé, l’assignatura es va acabant… però espero que tot el què ha sembrat floreixi i doni fruit aviat.

 Crec que el blog ha estat important com a seguiment del nostre aprenentatge, i en general, els valoro com una eina útil per compartir reflexions amb els companys.

Valoro molt positivament el seguiment a través d’aquesta eina com a fil conductor de l’assignatura i m’ha agradat molt poder “navegar” pels blogs dels companys. (Tot i així, he trobat a faltar comunicació, i em part en sóc responsable. No hem interactuat, ni deixat comentaris als companys.)

S’aprèn molt llegint reflexions d’altres i sobretot, he trobat recursos molt interessants en els blogs d’alguns companys. Gràcies per compartir-los!

 A nivell personal, però, no n’estic satisfeta del tot, de l’ús que n’he fet. M’explico: d’una banda m’ha anat molt bé per ajudar-me a organitzar idees i reflexionar sobre el treball fet i he intentat fer-hi alguna aportació personal a banda de les estríctament demanades per a l’assignatura, però d’altra banda crec que li podria haver tret molt més suc i m’ha condicionat força la coincidència de dates límit per fer les entrades amb excés de feina personal… espero poder-ho corregir en un futur. Dubto que el mantingui tal i com està, però si que m’agradaria mantenir un blog amb interessos acadèmics i professionals i de ben segur que la interculturalitat hi tindrà un lloc important.

 Els altres blogs que he creat sempre han estat per a ús dels alumnes o d’aspectes més relacionats amb el meu àmbit professional. A partir d’aquesta assignatura, i tenint en compte que el pràcticum I molt vinculat al tema també m’ha despertat interès per ampliar el treball fet, espero poder millorar-lo.

 VALORACIÓ DE L’ASSIGNATURA

 Estic finalitzant els estudis de psicopedagogia però mai m’he plantejat treballar de psicopedagoga sinó que ho faig com a formació complementària a la meva feina de mestra ja que considero bàsic aprendre tot allò que pugui millorar la nostra tasca.

 Aquesta assignatura m’ha permès aprendre molt a nivell personal però sobretot tenir moltes eines per aplicar a la feina del dia a dia tant a nivell metodològic (ex: webquests) com a nivell d’atenció a la diversitat.

 Les activitats a realitzar m’han semblat molt pràctiques i de gran utilitat, (tot i que la webquest em va absorvir molt i li he donat més pes que a la resta, també vaig gaudir molt amb el debat) i m’han permès trobar les aplicacions educatives que cercava a l’inici de l’assignatura.

 Conèixer la gran quantitat d’informació de què disposem a la web respecte l’educació intercultural i com classificar-la i seleccionar-la ha estat una descoberta d’un tresor que conservaré molt de temps!

 Tot i que no he sentit molt la pertinença al grup i potser he trobat a faltar una mica el “caliu” d’altres aules (d’altres assignatures), la relació amb tots els companys ha estat bona i he après molt de tots ells. Moltes gràcies!

Moltes gràcies també als consultors per la vostra tasca!